Využime čas, ktorý máme a nevyhovárajme sa na ten, ktorý nám chýba

Tipy
5039 Array ( ) Array ( [0] => WP_Term Object ( [term_id] => 75 [name] => Tipy [slug] => tipy [term_group] => 0 [term_taxonomy_id] => 75 [taxonomy] => category [description] => [parent] => 0 [count] => 22 [filter] => raw [cat_ID] => 75 [category_count] => 22 [category_description] => [cat_name] => Tipy [category_nicename] => tipy [category_parent] => 0 ) )

V tejto chvíli prežívame všetci náročné obdobie plné obáv a čakania. Všetci sme sa pochopiteľne museli prispôsobiť situácii, ktorá je okolo nás a namiesto svojho bežného programu, ktorý tvorí práca, naši najbližší a naše záujmy zrazu nevieme, čo presne robiť. Často práve teraz zisťujeme, ako nám chýba šport a návšteva fitnescentra. Vďaka fitku sme si mohli vyčistiť hlavu, nechať starosti bokom a dať si poriadne do tela. Ale čo teraz, keď sme nervózni, vystresovaní a takmer nikam nie je možné ísť? Využime tento čas, aby sme sa zastavili, zvoľnili a zamerali sa na to, na čo predtým nebol priestor, napríklad na to, čo sme dlho odkladali. Zároveň sa ale nevzdávajme pohybu, ktorý je pre nás dôležitý. Urobte si váš vlastný nový tréningový plán s nami. Vyberte si online lekcie, ktoré sme pre vás pripravili. Opakovať lekcie a kombinovať ich môžete podľa vašej nálady a možností. Ak si k tomu pridáte domáce upratovanie alebo prácu na záhrade uvidíte, že váš tréningový plán sa dá dodržať, aj keď dočasne nemôžete ísť do fitka.

Koľko kalórií pri domácich prácach môžete spáliť?

Aktivita kcal/hod
Sťahovanie nábytku 400
Umývanie podlahy 375
Umývanie okien 334
Maľovanie 334
Umývanie auta 306
Zametanie 272
Vysávanie 258
Umývanie kúpeľne 258
Utieranie prachu 170
Zdroj: www.goodhousekeeping.com

Odporúčame stravovať sa zdravo  a veľkosť porcií a ich kalorickú hodnotu prispôsobiť dennému výdaju energie. Rovnako vám odporúčame piť dostatok tekutín. Nezabudnite ani na to, že okrem pohybu je dobré nechať naše telo i myseľ oddýchnuť si. Načerpáte tak novú energiu, vďaka ktorej sa budete cítiť lepšie a budete zároveň odolnejší voči chorobám. Využime čas ktorý máme a nevyhovárajme sa na ten, ktorý nám chýba a skúsme si aj do budúcnosti trochu toho pokoja uchovať.