5 STRATÉGIÍ, KTORÝMI SVOJICH BLÍZKYCH DOSTANETE DO FITKA

HealthFactoryLes Mills
9209 Array ( ) Array ( [0] => WP_Term Object ( [term_id] => 92 [name] => HealthFactory [slug] => healthfactory [term_group] => 0 [term_taxonomy_id] => 92 [taxonomy] => category [description] => [parent] => 0 [count] => 122 [filter] => raw [cat_ID] => 92 [category_count] => 122 [category_description] => [cat_name] => HealthFactory [category_nicename] => healthfactory [category_parent] => 0 ) [1] => WP_Term Object ( [term_id] => 94 [name] => Les Mills [slug] => les-mills [term_group] => 0 [term_taxonomy_id] => 94 [taxonomy] => category [description] => [parent] => 88 [count] => 3 [filter] => raw [cat_ID] => 94 [category_count] => 3 [category_description] => [cat_name] => Les Mills [category_nicename] => les-mills [category_parent] => 88 ) )

Použite tieto jednoduché stratégie a môžete ľahko inšpirovať všetkých blízkych, ktorým chýba motivácia, aby sa pustili do novej zdravej rutiny, vďaka ktorej sa budú cítiť fit, zdravší a šťastnejší.

Hovorí sa, že páry, ktoré spolu trénujú, spolu zostávajú. Nie som presvedčený, že to tak je vždy (akékoľvek dôkazy spájajúce partnerské tréningy a dlhodobé vzťahy sú slabé), ale cvičenie s tými najbližšími má množstvo ďalších výhod. A nielen pre ich zdravie a pohodu, pomôže to aj vášmu tréningu.

Výskum ukazuje, že cvičenie s ostatnými vám pomôže dosiahnuť optimálne výsledky cvičenia. Pravdepodobne budete trénovať s väčšou intenzitou a bude to pre vás príjemnejšie, zatiaľ čo výhody presahujú samotné cvičenie. Podľa nedávnej štúdie cvičiacich párov to v dňoch, keď ľudia cvičia so svojou drahou polovičkou, môže viesť k väčšiemu pozitívnemu efektu pri cvičení a tiež k väčšej celkovej pozitivite a spokojnosti vo vzťahu v porovnaní s dňami, keď cvičia bez partnera.

Ak ste fyzicky aktívny, váš partner má päťkrát vyššiu pravdepodobnosť, že bude tiež fyzicky aktívny. Samotné udržanie svojej fitnes rutiny bude znamenať, že existuje veľká šanca, že budú nasledovať. Ale ak potrebujete trochu viac motivácie, môžete použiť týchto päť stratégií obhajovaných odborníkmi na cvičenie.

STRATÉGIA Č. 1 BUĎTE DÔVERNÝM VZOROM

Preukážte konzistenciu tým, že si naplánujete lekcie v telocvični alebo domáce cvičenie, budete chodiť na každodenné prechádzky a venujte čas týždennej príprave jedla. A čo je rovnako dôležité – pristupujte k týmto úlohám s radosťou a pozitívne. Anna Szymanski, ACE Certified Health Coach, osobná trénerka a skupinová fitnes inštruktorka hovorí, že umiestnenie je kľúčové a že môžete zapojiť ostatných bez toho, aby ste boli príliš nároční. „Existujú dva spôsoby, ako prezentovať možnosti – môže to byť buď lákavé, alebo odpudivé a spôsobiť napätie.“ Szymanski navrhuje ponúknuť úvahy ako súčasť rozhovoru o zdravom správaní. Napríklad počas prípravy jedla povedať: „Vždy sa cítim oveľa lepšie, keď to robím. Chce to trochu plánovania a úsilia, ale bude to stáť za to, keď sa na týždeň zdravo stravujem,“ je oveľa účinnejšie ako hovoriť manželovi deň za dňom: „Musíme začať jesť zdravšie. “

STRATÉGIA Č. 2 ZDIEĽAJTE NÁPADY A PRÍLEŽITOSTI

Cvičenie nemusí zahŕňať bežecký pás alebo fitnes zariadenie, hovorí Dr. Deidre Douglas, fitnes pedagóg, tréner a tréner LES MILLS. „Môžete si vybrať kreatívne a zábavné aktivity, ktoré je možné robiť spoločne, ako je chôdza, jazda na bicykli, tanec, jednoduchá hra hoď a chyť alebo napríklad 15-minútová pohybová výzva.“ Odporúča obmieňať svoje návrhy a uistiť sa, že si na tieto aktivity urobíte čas, vždy pošlite SMS so zdvorilostnou pripomienkou a nikdy nezrušíte schôdzky s fitnes.

STRATÉGIA Č. 3 ZAMERAJTE SA NA MALÚ POZITÍVNU ZMENU

Niki Campbell, ACE Certified Personal Trainer and Health Coach, hovorí, že ohlásenie globálnych zmien – „Teraz sme všetci vegáni!“ – nikdy nebude fungovať. Namiesto toho sa zamerajte na to, že svojim blízkym nastavíte malé kroky, ako že znížite množstvo soli v strave. Trpezlivosť je tu kľúčová. Len preto, že ste sa rozhodli, že je čas na zmenu, neznamená to, že ostatní s vami budú úplne súhlasiť. Vytvorte si povedomie o tom, čo sa snažíte dosiahnuť, a dajte čas ostatným, aby sa prispôsobili. Dr. Douglas hovorí, že ďalšou možnosťou je vytvoriť nástroj na sledovanie návykov, takže pre každé cvičenie to budete sledovať a oslavovať. „Sú to maličkosti, ktoré sa denne robia s uznaním, ktoré udržujú ľudí motivovaných.“

STRATÉGIA Č. 4 BUĎTE FLEXIBILNÍ

Pokiaľ ide o nové rutiny, prístup „moja cesta“ je ten správny. Ako vám povie každý osobný tréner alebo kouč, musíte byť flexibilní a rozumieť rôznym preferenciám a prioritám. Amber Long, ACE certifikovaná osobná trénerka, zdravotná koučka, skupinová fitnes inštruktorka a špecialistka na lekárske cvičenia hovorí, že pokiaľ sa člen rodiny zdráha cvičiť, musíte preskúmať spôsoby, ako ich zapojiť. Zatiaľ čo vy môžete radi chodiť do posilňovne päť dní v týždni, váš partner by mohol preferovať vonkajšie cvičenia. V tomto prípade môže byť kľúčom k tomu, aby sa zapojili aj ostatní, ísť na víkendový výlet alebo si zahrať tenis, aj keď to nie je váš preferovaný spôsob cvičenia.

STRATÉGIA Č. 5 DÁVAJTE KOMPLIMENTY

„Pochvaly sú neuveriteľne motivujúce, takže nimi ľudí zasypte,“ hovorí Dr. Douglas. „Každý má rád trochu povzbudenia. Vždy je šikovným ťahom pochváliť sa, keď cvičíte.“

Skupinové cvičenie, či už živé alebo streamované, je skvelý spôsob, ako si zacvičiť so svojimi blízkymi. S inštruktorom, ktorý vás povedie, nie je potrebné, aby ste „prevzali kontrolu“ nad cvičením a šéfovali komukoľvek v okolí – všetko, čo musíte urobiť, je nasledovať inštruktora. „Skupinové kurzy sú skvelým spôsobom, ako ľuďom predstaviť kultúru spojenia s ľuďmi, ktorí sa bavia rovnako s zmýšľajúcimi,“ dodáva Dr. Douglas.

Autor Les Mills

7196 Array ( [sautor] => les-mills ) Array ( )